یک شرح حال ساده


من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست

تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی

اگر به خانه من آمدی، برای من ای مهربان، ............ بیاور.

  • کظم غیظ (۹۲/۱۱/۱۸)
  • مشعل (۹۲/۱۱/۱۹)
  • خنجر (۹۲/۱۱/۲۰)
  • درس مجاز به انتخاب (۹۲/۱۱/۲۱)
  • یک کاسه سوپ داغ (۹۲/۱۱/۲۳)
  • خط پایان (۹۲/۱۱/۲۷)
  • خوشه‌ی پروین (۹۲/۱۱/۲۹)
  • دشت هویج (۹۲/۱۲/۰۱)
  • بهار (۹۲/۱۲/۰۷)
  • ...

ادامه دارد...

--

پ.ن: مطلع(!) (وقتی جای خالی را چراغ پرکند*) از: فروغ فرخزاد

--

* چه زیبا بود اگر تمام جاهای خالی را چراغ** پر می‌کرد...

--

** هرچند: 

گر هر دو دیده هیچ نبیند به اتفاق

بهتر ز دیده‌ای که نبیند خطای خویش

چاهست و راه و دیدهٔ بینا و آفتاب

تا آدمی نگاه کند پیش پای خویش

چندین چراغ دارد و بیراه می‌رود

بگذار تا بیفتد و بیند سزای خویش***

--

*** از سعدی

 

 


نظرات شما عزیزان:

معصومه
ساعت0:50---6 اسفند 1392
دشت هویج ؟! )

تمرین گراف رو هم اضافه کن!خیلی موجبات شادی و خنده رو فراهم میکنه.راضیم ازش
پاسخ: من منتظرم تو بذاری... تو منتظری من بذارم... ای بابا... اینقدر به تاریکی لعنت نگویید، یک شمع فوت کنین دودش بره تو چشممون اشک سرازیر بشه دور همی میان گریه بخندیم :| اَه...!!! اینم پاسخ شد !! دوباره شروع می‌کنم! اهن!!... چشم آبجی جان... امسال که آلبالوها در بیان یه «خرده-وقتی» از پشت یه کوهی برا ما سر بزنه حتما!!! :| -- کجای خاطره گراف دقیقا منظورته P: ;)

معصومه
ساعت19:16---21 بهمن 1392
صلاحی صلاحی الان جواب کامنتت رو دیدم :| خلـــــــی تو
پاسخ: مممممممنونم... ممنونم که تو هر شرایطی موجبات خنده و شادی ما را فراهم می‌کنی خواهر گلم.


معصومه
ساعت23:10---20 بهمن 1392
عااااالی بود آبجی

ده تا لایک بزرگ برای قوه خلاقه و قلم توانات

میشه برای من یه افق بیاری که محو شم فقط :-/
پاسخ: بیشین بینیم باووو... شیطوونه میگه این پست رو : (http://booye-shogh.blogfa.com/post/448/%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-%282%29) بذارم اینجا روتو کم کنما!! :دی
--
مهربونی من در همین اُردره دیگه... برای من ای مهربان، «رسم محبت» بیاور ! :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, 22:35 توسط فاطمه صلاحی| |